Hyundai i10 pruža maksimum za gradski automobil u svakom pogledu

Recenzija: Hyundai i10 2021 – Naš omiljeni gradski mališan

Rođen u borbi za naklonost svakog kupca

Tržište za koje se smatra da najviše na svetu insistira na ekonomičnosti i cenovnoj povoljnosti automobila je indijsko. Pre skoro deceniju ipo, Hyundai i10 prve generacije počeo je da se pravi u kompanijskoj fabrici u indijskom gradu Čenaj, sa namerom čelnika iz Južne Koreje da proizvodnja u ovoj mnogoljudnoj zemlji bude svojevrstan test za plasman modela u čitav svet.

Već u prvoj godini postojanja, i10 pobrao je lovorike širom azijskog kontinenta i bio proglašen za automobil godine od strane više uglednih auto-magazina.. U rekordnom roku, svoj put do kupaca i10 je našao širom planete, a tu laskavu titulu su mu tokom godina dodelili mnogi mediji. A ono što je najvažnije, najbolji utisci o njemu stigli su od strane kupaca i korisnika.

Novi i10 predstavlja treću generaciju najmanjeg iz game Hyundai automobila. U pitanju je subkompaktno gradsko vozilo A klase koje se izrađuje u mnogo varijanti, ali je najprepoznatljivije kao mali hečbek urbani auto.

Kako se neprestano inovirao i evoluirao, i10 je u 2021. godini izuzetno primamljiva opcija za kupovinu gradskog automobila poznatog po krajnjoj ekonomičnosti, ali i pouzdanosti i udobnosti. Iako generacijska podela među kupcima automobila uglavnom više ne važi, Hyundai i10 nekako najbolje “leži” mladima, ali i svima onima koji žele da često naporne gradske poslove završavaju što brže i efikasnije.

 

Video – novi Hyundai i10 izuzetan u svakoj prilici

Iako ga vidimo kao gradski automobil, novi i10 odlično se snalazi u svakom okruženju. Jedan minut posmatranja ovog malog plavojka kako krstari daleko od urbane sredine biće dovoljan da ga odmah zavolite.

YouTube promo video Hyundai i10

 

Fantastika poput broda u boci

Iskusni dizajneri automobila umeju da porede vremena nekad i sad upoređujući ih sa gradnjom brodova. U prošlosti, oni su projektovali novi model baš kao što se brod pravi u brodogradilištu – dovoljno prostora za maštu, inovaciju, širinu u pristupu i izradi, pa čak i za eksperimente. Danas je, međutim, kreacija novog gradskog auta poput građenja broda u boci. Boca, to je tržište sa svim njegovim pritiscima i ograničenjima: mali auto mora da bude priuštiv cenom, konkurentan u odnosu na ponudu drugih proizvođača, da se lako i povoljno održava, da bude izdržljiv, ekonomičan pri eksploataciji, a ujedno lep, dovoljno prostran i udoban i – naravno – savremeno opremljen gedžetima. Sve to bez kompromisa po bezbednost putnika i drugih učesnika u saobraćaju.

Agilna urbana vožnja ukombinovana je sa lakim parkiranjem

 

Ne može da se ne primeti

Već na prvi pogled vidljiv je raskid sa praksom koja je do nedavno pratila čitavu industriju – da su mali gradski automobili poprilično neugledni. To iskustvo se menja – novi i10 stvoren je da nam se dopadne i on u tome u potpunosti uspeva. Veštim korišćenjem zakrivljenih kontura i njegovih dimenzija, kao i svetlosnih grupa i kombinacija dostupnih boja, dobijen je vizuelni utisak robusnog malog auta kojim se njegovi vlasnici mogu s punim pravom pohvaliti.

Novi Hyundai i10 ima više nego dovoljno prostora za prevoz četiri odrasle osobe. Prtljažnik ima za njegovu klasu impozantna 252 litra, a prostor putničke kabine opremljen je boksovima za odlaganje sitnica, držačem za mobilni ispod komandi za klimu, a u ponudi je i bežični punjač mobilnih uređaja.Kupcima su na raspolaganju materijali visokog kvaliteta i stepena završne izrade unutar putničke kabine, ručica menjača i volan obloženi kožom, kao i multimedijalne komande, uključujuči i osmoinčni infotainment displej i mogućnost povezivanja mobilnog uređaja putem Apple CarPlay ili Android Auto aplikacija. Izbor boja je širok, a poseban šmek predstavlja nabavka i10 sa krovom u posebnoj nijansi u odnosu na ostatak karoserije.

Kvalitetni materijali upotrebljeni u kokpitu odlika su novog i10

 

Prilagođen gradskim uslovima

Novi Hyundai i10 u ponudi su dobro poznati MPi trocilindraš od 1,0 litra koji daje 67 konjskih snaga i 1,2- litarski četvorocilindrični MPi atmosferac od 87 KS. Benzinski motor od 1,0 litra pruža maksimalno 67 KS pri 5.500 rpm i maksimalni obrtni moment od 95 Nm pri 3.500 obrtaja u minuti. Motor od 1,2 litra pruža maksimalno 87 KS pri 6.000 o/min i maksimalni obrtni moment od 120 Nm pri 4.000 o/min.

Ove performanse su optimalne za sve uslove gradske vožnje, a karakteristike su više nego dovoljne i za odlazak na duže putovanje.

Elementi pasivne bezbednosti u vidu vazdušnih jastuka za vozača i suvozača i izuzetno čvrste legure karoserije upotpunjeni su Hyundai SmartSense tehnologijama aktivne bezbednosti putnika u koje spadaju: LKA sistem za ostajanje u traci kretanja, FCA pomoć u izbegavanju frontalnog sudara, FCWS funkcija upozorenja na sudar koji je izgledan. Među opcijama su i drugi sigurnosni elementi: DAW (upozorenje vozaču da je umoran), HBA (sistem za upravljanje dugim svetlima u zavisnosti od toga približava li se drugo vozilo iz suprotnog smera) i ESC – elektronska kontrola stabilnosti vozila.

Komfor i bezbednost osoba i predmeta van vozila

 

Preporuke bez zamerke

Kao i obično, izdvojili bismo pet ključnih razloga sa komentarima zašto ćete poželeti novi i10:

  1. Spoljašnjost: Čitav dizajn eksterijera čini i10 zanimljivim i prijatnim za posmatranje. Vizuelno deluje veliki i kompletan, što nije uvek slučaj za klasu u kojoj se nalazi.
  2. Enterijer: kvalitetni materijali, kvalitetna završna obrada, bogatstvo opreme (multimedija, centralni displej, integracija sa mobilnim telefonom, solidno prostran prtljažnik).
  3. Boja: nekoliko novih, izražajnih boja; krov u posebnoj boji u odnosu na ostatak vozila.
  4. Pouzdanost: Izdržljiv i pouzdan, obuhvaćen dugogodišnjom garancijom.
  5. Bezbednost: Ugrađeno mnoštvo elemenata aktivne bezbednosti.

Za više detaljnih informacija, posetite našu stranicu posvećenu novom modelu Hyundai i10.

Podelite ovaj članak

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on tumblr
Share on delicious
Share on stumbleupon
Share on email

Poslednji članci