Hyundai je velikim zalaganjem osmislio model koji je ubrzo postao među najprodavanijim SUV vozilima na svetu. Novi i moderni dizajn uz upotrebu savremene tehnologije i sistemima za pomaganje vozaču, Hyundai Tucson 2019/2020 čini još višim standardom vozila. Uz novi model Tucson-a ukombinovano je prisustvo udobnosti, performansi i tehnologije. Na poseban način je spojen napredni dizajn, sa karakteristikama u gradskoj vožnji i odličnim uslovima za terenske vožnje. U nastavku teksta predstavljena je kompletna recenzija ovog modela.
Sportski i moderni dizajn
Farovi napredne tehnologije dizajnirani su sa prepoznatljivom šestougaonom maskom i savršeno oblikovanim branikom koji utiče na sveopšti utisak upečatljivog izgleda vozila. Hyundai-jeva prepoznatljiva šestougaona maska uokvirena je farovima napredne tehnologije, savršeno izvajanim branikom. Još jedan prepoznatljivi detalj u dizajnu je heksagonalni oblik maske hladnjaka sa uokvirenim LED farovima. Sve to je prošarano prefinjenim horizontalnim linijama, pa se osim sportske, formira i urbana nota.
Performanse
Novina modela Hyundai Tucson za 2019/2020. godinu je sedmostepeni automatski menjač, koji dolazi uz jaču verziju dizel motora, što predstavlja odličnu kombinaciju. Svakako, to je odlična zamena za 4×4 pogon i nije loše za sve koji žele da se sa tog pogona preusmere na sistem menjača sa dvostrukim kvačilom (DCT). Motor i menjač su odlično sinhronizovani. Ovaj model se ne zanosi previše u krivinama i može se zaključiti da je prilično stabilan i bezbedan automobil, koji uz to pruža i osećaj udobnosti. Motor stvara nisku buku većim delom kretanja, a brzinom od preko 120 do 130 km/h postaje za nijansu bučniji, što se može pripisati i ostalim faktorima poput pneumatika.
Poseban 1,6-litarski benzinski motor (T-GDi) snage 177 KS (na 5.500 obrtaja), ima maksimalni obrtni momenat koji iznosi 265 Nm (pri uslovima od 1.500 do 4.500 obrtaja).
Druga varijanta motora je 2,0-litarski dizel motor (CRDi) sa snagom od 185 KS (na 4.500 obrtaja) i obrtnog momenta od 400 Nm (pri 1.750 do 2.750 obrtaja).
Kao što je i napomenuto, još jedna od novina modela Tucsona za 2019/2020. godinu je novi i poboljšani menjač. Sedmostepeni automatski menjač sa sistemom dvostrukog kvačila (DCT) stvara odličnu ekonomičnost u potrošnji goriva i nizak prenos CO₂ gasova, dok istovremeno pruža neverovatna ubrzanja.
Što se tiče udobnosti, kočenja i dinamike u vožnji, Hyundai Tucson 2019/2020 dobija odlične pohvale, ali ne treba zaboraviti ni stabilnost u upravljanju i malu buku koja se stvara pri višim (nedozvoljenim) brzinama.
Bezbednost
Hyundai nastavlja sa postavljanjem najnovijih bezbednosnih standarda. Tucson za 2019/2020. sa čvršćom karoserijom i najsavremenijom tehnologijom ispunjava očekivanja o bezbednoj vožnji.
Uz sistem za kontrolu trakcije (TCS) omogućeno je neprekidno nadgledanje ubrzanja i stanja površine puta. Sistem može otkriti okretanje točkova bez trakcije tako što podešava ubrzanje kako bi vozilo moglo da nastavi sa normalnim kretanjem. Isto tako, ako se nalazite na vlažnom ili klizavom putu sistem za upravljanje stabilnošću vozila (VSM) pruža dodatnu sigurnost u vožnji i osigurava stabilnost sistemom za kontrolu elektronske stabilnosti (ESC). Sve ovo začinjeno je sa električnim servo upravljačem (MDPS).
U modelu se nalazi sistem sa 6 vazdušnih jastuka: dva prednja (dva bočna vazdušna jastuka u prednjem delu vozila) i dve vazdušne zavese koje se obostrano protežu po celoj dužini kabine. Senzori koji se nalaze u prednjim i zadnjim branicima mogu proceniti udaljenost između vozila i prepreka, a takođe upozoravaju vozača pri parkiranju na malom prostoru.
Razlike između modela – Hyundai Tucson 2018 i Hyundai Tucson 2019/2020:
Što se tiče dizajna, na novom modelu akcenat je stavljen na konturama i istkanim linijama po ivicama karoserije, što dodatno doprinosi pravilnijem obliku i smanjenju oštrijih, izbočenih ivica. Osim u dizajnu, postoji još nekoliko promena kod modela Hyundai Tucson 2019/2020 u odnosu na njegovog prethodnika. Glavna razlika je prelazak na jači sistem četvorocilindričnog motora (sa 1,6 na 2,0), čime je direktno dobijeno na povećanju konja. U unutrašnjosti je primećena razlika kod ekrana osetljivog na dodir. Novim modelom dobijen je i veći displej sa 7 inča, koji podržava Android Auto i Apple CarPlay aplikacije. Ostale novine uključuju sisteme za kontrolu različitih aktivnosti vozila, poput kontrole trakcije točkova, upravljanje stabilizacije vozila i dr.
Hyundai Tucson svakako nudi odličan odnos između cene i kvaliteta. Ako se polazi od činjenice da se plaćanjem osnovne opreme sa benzinskim motorom dobija dosta toga u smislu kvaliteta, onda se u osnovi može dobiti i sve ono što se i očekivalo.
U Ehom Auto centru testirajte najnoviji Hyundai Tucson. Na našem sajtu se detaljno informišite o svim informacijama za ovaj model (cena, slike, performanse i sl.), i to putem zvanične prezentacije najnovijeg modela Hyundai Tucson.