Rođen u borbi za naklonost svakog kupca
Tržište za koje se smatra da najviše na svetu insistira na ekonomičnosti i cenovnoj povoljnosti automobila je indijsko. Pre skoro deceniju ipo, Hyundai i10 prve generacije počeo je da se pravi u kompanijskoj fabrici u indijskom gradu Čenaj, sa namerom čelnika iz Južne Koreje da proizvodnja u ovoj mnogoljudnoj zemlji bude svojevrstan test za plasman modela u čitav svet.
Već u prvoj godini postojanja, i10 pobrao je lovorike širom azijskog kontinenta i bio proglašen za automobil godine od strane više uglednih auto-magazina.. U rekordnom roku, svoj put do kupaca i10 je našao širom planete, a tu laskavu titulu su mu tokom godina dodelili mnogi mediji. A ono što je najvažnije, najbolji utisci o njemu stigli su od strane kupaca i korisnika.
Novi i10 predstavlja treću generaciju najmanjeg iz game Hyundai automobila. U pitanju je subkompaktno gradsko vozilo A klase koje se izrađuje u mnogo varijanti, ali je najprepoznatljivije kao mali hečbek urbani auto.
Kako se neprestano inovirao i evoluirao, i10 je u 2022. godini izuzetno primamljiva opcija za kupovinu gradskog automobila poznatog po krajnjoj ekonomičnosti, ali i pouzdanosti i udobnosti. Iako generacijska podela među kupcima automobila uglavnom više ne važi, Hyundai i10 nekako najbolje “leži” mladima, ali i svima onima koji žele da često naporne gradske poslove završavaju što brže i efikasnije.
Video – novi Hyundai i10 izuzetan u svakoj prilici
Iako ga vidimo kao gradski automobil, novi i10 odlično se snalazi u svakom okruženju. Jedan minut posmatranja ovog malog plavojka kako krstari daleko od urbane sredine biće dovoljan da ga odmah zavolite.
YouTube promo video Hyundai i10
Fantastika poput broda u boci
Iskusni dizajneri automobila umeju da porede vremena nekad i sad upoređujući ih sa gradnjom brodova. U prošlosti, oni su projektovali novi model baš kao što se brod pravi u brodogradilištu – dovoljno prostora za maštu, inovaciju, širinu u pristupu i izradi, pa čak i za eksperimente. Danas je, međutim, kreacija novog gradskog auta poput građenja broda u boci. Boca, to je tržište sa svim njegovim pritiscima i ograničenjima: mali auto mora da bude priuštiv cenom, konkurentan u odnosu na ponudu drugih proizvođača, da se lako i povoljno održava, da bude izdržljiv, ekonomičan pri eksploataciji, a ujedno lep, dovoljno prostran i udoban i – naravno – savremeno opremljen gedžetima. Sve to bez kompromisa po bezbednost putnika i drugih učesnika u saobraćaju.
Ne može da se ne primeti
Već na prvi pogled vidljiv je raskid sa praksom koja je do nedavno pratila čitavu industriju – da su mali gradski automobili poprilično neugledni. To iskustvo se menja – novi i10 stvoren je da nam se dopadne i on u tome u potpunosti uspeva. Veštim korišćenjem zakrivljenih kontura i njegovih dimenzija, kao i svetlosnih grupa i kombinacija dostupnih boja, dobijen je vizuelni utisak robusnog malog auta kojim se njegovi vlasnici mogu s punim pravom pohvaliti.
Novi Hyundai i10 ima više nego dovoljno prostora za prevoz četiri odrasle osobe. Prtljažnik ima za njegovu klasu impozantna 252 litra, a prostor putničke kabine opremljen je boksovima za odlaganje sitnica, držačem za mobilni ispod komandi za klimu, a u ponudi je i bežični punjač mobilnih uređaja.Kupcima su na raspolaganju materijali visokog kvaliteta i stepena završne izrade unutar putničke kabine, ručica menjača i volan obloženi kožom, kao i multimedijalne komande, uključujuči i osmoinčni infotainment displej i mogućnost povezivanja mobilnog uređaja putem Apple CarPlay ili Android Auto aplikacija. Izbor boja je širok, a poseban šmek predstavlja nabavka i10 sa krovom u posebnoj nijansi u odnosu na ostatak karoserije.
Prilagođen gradskim uslovima
Novi Hyundai i10 u ponudi su dobro poznati MPi trocilindraš od 1,0 litra koji daje 67 konjskih snaga i 1,2- litarski četvorocilindrični MPi atmosferac od 87 KS. Benzinski motor od 1,0 litra pruža maksimalno 67 KS pri 5.500 rpm i maksimalni obrtni moment od 95 Nm pri 3.500 obrtaja u minuti. Motor od 1,2 litra pruža maksimalno 87 KS pri 6.000 o/min i maksimalni obrtni moment od 120 Nm pri 4.000 o/min.
Ove performanse su optimalne za sve uslove gradske vožnje, a karakteristike su više nego dovoljne i za odlazak na duže putovanje.
Elementi pasivne bezbednosti u vidu vazdušnih jastuka za vozača i suvozača i izuzetno čvrste legure karoserije upotpunjeni su Hyundai SmartSense tehnologijama aktivne bezbednosti putnika u koje spadaju: LKA sistem za ostajanje u traci kretanja, FCA pomoć u izbegavanju frontalnog sudara, FCWS funkcija upozorenja na sudar koji je izgledan. Među opcijama su i drugi sigurnosni elementi: DAW (upozorenje vozaču da je umoran), HBA (sistem za upravljanje dugim svetlima u zavisnosti od toga približava li se drugo vozilo iz suprotnog smera) i ESC – elektronska kontrola stabilnosti vozila.
Preporuke bez zamerke
Kao i obično, izdvojili bismo pet ključnih razloga sa komentarima zašto ćete poželeti novi i10:
- Spoljašnjost: Čitav dizajn eksterijera čini i10 zanimljivim i prijatnim za posmatranje. Vizuelno deluje veliki i kompletan, što nije uvek slučaj za klasu u kojoj se nalazi.
- Enterijer: kvalitetni materijali, kvalitetna završna obrada, bogatstvo opreme (multimedija, centralni displej, integracija sa mobilnim telefonom, solidno prostran prtljažnik).
- Boja: nekoliko novih, izražajnih boja; krov u posebnoj boji u odnosu na ostatak vozila.
- Pouzdanost: Izdržljiv i pouzdan, obuhvaćen dugogodišnjom garancijom.
- Bezbednost: Ugrađeno mnoštvo elemenata aktivne bezbednosti.
Za više detaljnih informacija, posetite našu stranicu posvećenu novom modelu Hyundai i10.