Kao što smo napomenuli u zaključku teksta o istorijatu kompanije Hyundai, o južnokorejskom gigantu automobilske industrije može da se piše naširoko i nadugačko. Jer, tokom više od pola evolucije, Hyundai je od skromnog izvoznika jednog ili dva modela „narastao“ do jednog od prvih pet globalnih snabdevača svetskog automobilskog tržišta. Ovaj uzbudljiv razvojni put može se ilustrovati i na drugi način, predstavljanjem nekih zanimljivosti o ovom brendu koje (verovatno) niste znali – ili niste smeli da pitate.
Sadržaj
Hyundai znak: logo krije poruku
Hyundai znak ima posebno značenje. Iskošena oznaka „H“ koja predstavlja Hyundai logo zapravo je stilizovana silueta ruku dva pojedinca: predstavnika kompanije i zadovoljnog kupca. Njihova interakcija za Hyundai ima posebno značenje, jer simbolizuje stisak poverenja i zadovoljstva između kompanije i potrošača.
Garancija koja menja igru
Hyundai je bio prvi proizvođač automobila koji je ponudio 10-godišnju garanciju na 100.000 milja (u SAD), što je najizdašnija garancija koju je neki proizvođač automobila ponudio do tada. To je bio odgovor na kritike krajem osamdesetih, kada su Hyundai vozila prvi put predstavljena u SAD. Nije trebalo dugo vremena da se percepcija javnosti o Hyundaijevom kvalitetu potpuno promeni. Hyundai i na našem tržištu nudi veoma privlačne uslove garancije.
Čelik iz sopstvene „kuhinje“
Dok većina proizvođača automobila čelik kupuje od dobavljača, Hyundai ga proizvodi u sopstvenim pogonima u Južnoj Koreji. Hyundai Steel Co. Ltd omogućava proizvođačima automobila da proizvode i koriste čelik visokog kvaliteta po niskoj ceni, umesto da kupuju čelične delove od drugih dobavljača.
Bolje baterije za više autonomije
Dok drugi proizvođači automobila koriste standardnu litijum-jonsku bateriju u svojim električnim vozilima, Hyundai je prvi proizvođač koji koristi litijum-polimerne baterije u svojim modelima. Zahvaljujući upotrebi polimernog elektrolita umesto tečnog, ova baterija je lakša i kompaktnija, što rezultuje većim sadržajem energije po ćeliji.
Najveća fabrika automobila na svetu
Hyundaijeva fabrika u Ulsanu površine 54 miliona kvadratnih metara najveća je fabrika automobila na svetu, koja godišnje proizvodi 1,6 miliona vozila u deset različitih modela. Fabrika zapošljava više od 34.000 radnika.
Hyundai promoviše vrhunski sport
Hyundai sponzoriše brojne sportske lige i timove širom sveta. To uključuje Nacionalnu fudbalsku ligu (NFL), Fudbalski savez nacionalnog kolegijalnog atletskog saveza (NCAA), FIFA svetski kup, UEFA Euro, Korejski fudbalski savez, PGA turneju i Svetsko streličarstvo.
Dobrotvorne aktivnosti: najmlađi u fokusu
Hyundai ima neprofitnu organizaciju pod imenom Hyundai Hope on Wheels koja prikuplja novac za decu koja boluju od malignih bolesti. Organizacija je započela kao lokalna inicijativa među Hyundai zastupnicima u Novoj Engleskoj 1998. godine. Tokom 20 godina rada, fondacija Hyundai Hope on Wheels prikupila je više od 100 miliona dolara za istraživanja raka kod dece. Možete pogledati Facebook zajednicu Hyundai Hope on Wheels.
Bilo kuda – Hyundai svuda
Hyundai Motors drži proizvodne i montažne pogone u Turskoj, Južnoj Koreji, Kini, Severnoj Americi, Indiji, Češkoj, Brazilu i Rusiji.
Više informacija o brendu i aktuelnoj ponudi možete potražiti na stranicama našeg sajta posvećenim Hyundai brendu, kao i u medijskom izveštaju o događajima kojima je Hyundai obeležio 25 godina prisustva u Srbiji.
Reference:
The NewsWheel (https://thenewswheel.com/10-fun-facts-about-hyundai-that-you-never-knew)