Majstori u ovlašćenim servisima su obučeniji

Prednosti servisiranja u ovlašćenom servisu

Današnje održavanje automobila nije jednostavno ni za jednog vozača – registracija, plaćanje sve skupljeg goriva i tehničko održavanje. Poslednja stavka je ona koja predstavlja najteži deo procesa, a zbog novih mera zakona vozači stalno moraju biti u toku sa svim standardima. Pošto troškovi oko održavanja vozila konstantno rastu, treba se dobro posavetovati kako izabrati pravi i ovlašćeni servis.

Pozabavićemo se time koje su to prednosti ovlašćenih servisa koje realno možete očekivati, za razliku od nezvaničnih, tj. neovlašćenih servisa (koji rade samostalno).

 

Izgled servisa

Jedan od najbitnijih uslova je izgled samog servisa, koji umnogome utiče na formiranje prvog utiska o toj radionici. Čistoća servisa na potencijalnu mušteriju ostaviće jako dobar utisak, ali to nipošto ne znači da će i sam posao biti odrađen kako se i očekuje. Međutim, previše prljavštine i neorganizovanost mogu uticati na krajnji ishod tokom servisiranja, a pogotovo jer se može desiti da se u vaš motor i sklopove vozila uvuku neželjene materije.

 

Oprema i funkcionalnost

 

Ovlašćeni servisi imaju posebno opremljena odeljenja za različite intervencije

 

U Srbiji postoji znatan broj neovlašćenih servisa koji po pitanju opremljenosti mogu stati rame uz rame sa onim ovlašćenim (od kojih i očekuje puna opremljenost). Isto tako, postoji dosta radionica koje rade mehaniku, a pored toga nemaju električara ili dijagnostičara kvarova. Najmoderniji automobili najviše problema imaju upravo sa elektronikom, što znači da se bez kvalitetne dijagnostike mnogi kvarovi neće ni ustanoviti, a kamoli sanirati.

U ovlašćenim servisima postoji svako odeljenje koje radi svoj deo posla i ima posebnu opremu za različite vidove intervencija. S druge strane, kod nezvaničnih servisa ne postoje posebna odeljenja, kao recimo za limarsko-farbarske radove, nego oni svoje mušterije upućuju kod uslužnog partnera.

U Ehom Auto centru možete obaviti sve usluge servisiranja na vašem vozilu, što podrazumeva: mehaničarske usluge, električarske usluge, limariju, farbanje, kao i vulkanizerske usluge.

 

Digitalno reklamiranje

Već uveliko je poznato da se većina današnjih usluga odvija putem interneta i društvenih mreža. Pre nego što pristupimo rešavanju bilo kakvog problema, uvek ćemo se prvo konsultovati putem interneta i potražiti aktuelnu ponudu za bilo koji vid usluge. To se, takođe, odnosi i na servis gde ćemo najverovatnije više puta odlaziti. Zato se pre svakog odlaska treba prvo raspitati, ali i potražiti iskustva i preporuke drugih vlasnika.

 

Još dodatnih usluga

Veliki broj servisa koji rade popravku komponenti kao što su alternator, filteri, dizne, turbine i slično, imaju ugovore sa partnerima koji rade to za njih. Za vlasnika automobila to može predstavljati problem zbog čekanja na popravku.

Ovlašćeni servisi imaju posebnu opremu za popravku jednostavnijih stvari, kao što su dizne ili alternatori, jer su ovo komponente koje se i najčešće kvare. Kod dizni kvar nastaje zbog lošeg goriva, dok je kod alternatora starost najčešći razlog.

 

Zalihe delova

Dobro stanje na lageru rezervnih delova još jedna je bitna stavka kod ovlašćenog servisa. Servis koji u svom magacinu ima samo određene komponente poput ulja i filtera zaista ne uliva poverenje, a neretko se dešava i da majstori zahtevaju od vlasnika da umesto njih nabavlja delove.

Postoji minimum koji svaki ovlašćeni servis mora ispuniti, a to su spone, ramena, kugle, kao i ostali delovi ogibljenja. Zatim tu još moraju da se nalaze obloge branika, krila, farovi i druge komponente koje u većini slučajeva stradaju prilikom sudara.

 

Dogovor vlasnika i servisa

Jedan od pokazatelja dobrog servisa predstavlja i načelni dogovor sa vlasnikom automobila. Dobra navika kvalitetnih servisa je da odrade ono što je i dogovoreno sa vlasnikom vozila, ali i da ga eventualno obaveste o bilo kakvim naknadnim nedostacima koji su nastali. Servis će korigovati i ostale uočene kvarove tek onda kada vlasnik vozila bude saglasan sa tim. Ovim se u velikoj meri poboljšava odnos sa mušterijom koju neće sačekati neočekivano visoki računi po preuzimanju svog vozila.

 

Izveštaj o intervenciji

 

Vlasniku vozila se jasno mora naglasiti koje su intervencije urađene

 

Ovo je poslednji korak koji ovlašćene servise razlikuje od drugih. Naime, po završetku svake intervencije jasno se mora ukazati šta je zamenjeno na vozilu vlasnika. Izveštaj može biti usmeni, ali i najčešće pismeni (tehnička knjižica).

Treba informisati kupca koji deo je zamenjen, koja su bila oštećenja i zbog čega je taj deo uopšte morao da bude zamenjen. Pošto neispravni delovi nisu ni od kakve materijalne vrednosti, dobar gest bio bi da se taj isti deo zapakuje i ostavi vlasniku. Ovo znatno utiče na izgradnju poverenja sa vlasnikom vozila. Mnogima ovo ne deluje bitno, ali to je jedan od faktora koji najviše utiče na poverenje vlasnika u ovlašćeni servis.

 

Za detalje svih usluga koje Ehom Auto pruža, posetite i zvaničnu stranicu našeg servisnog centra gde možete videti informacije o našim uslugama, kao i opremu koju posedujemo i to na sledećem linku:

https://ehomauto.co.rs/servisni-centar/

Podelite ovaj članak

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on tumblr
Share on delicious
Share on stumbleupon
Share on email

Poslednji članci