Vozilo će, pre predaje od strane ovlašćenog prodavca, biti pregledano shodno zahtevima kontrolnog pregleda proizvođača. Prilikom preuzimanja vozila, potpisaćete primopredajni zapisnik, kao i memorandum o registraciji i terminu prvog servisnog pregleda, čiji će jedan deo zadržati prodavac.
Redovno odžavanje koje obavlja kvalifikovano, obučeno osoblje je ključ za bezbednost i pouzdanost Vašeg vozila i preduslov za ostvarivanje garatnih prava. Svaki servisni pregled treba da bude upisan i overen u sevrisnoj knjižici. Spisak ovlašćenih servisa je sastavni deo servisne knjižice. “Hyundai Srbija d.o.o. Beograd” zadržava pravo da isti promeni. Uvek proverite da li je servis i dalje ovlašćen za servisiranje Hyundai vozila. Proveru možete izvršite putem telefona 011 2252 354 ili putem web sajta www.hyundai.co.rs. “Hyundai Srbija d.o.o. Beograd” zadržava pravo da isključi vozilo iz garancije ukoliko su popravke i/ili servisni pregledi obavljani u neovlašćenim servisima, bez obzira na karakter i obim takvih popravki.
Pregled vozila pre svake vožnje, a prema upustvima iz servisne knjižice i upustva za upotrebu je obaveza vozača.
’’Hyundai Motor Company’’ (u daljem tekstu HMC), kao proizvođač vozila robne marke Hyundai daje garanciju u trajanju od 60 meseci bez ograničenja broja pređenih kilometara sa važenjem na svim teritorijama, a od dana izdavanja računa za kupovinu vozila kupcu.
Servisna knjižica je zvaničan dokument. U slučaju prodaje vozila, molimo Vas, predajte je novom vlasniku. Servisnom knjižicom, vlasnik vozila dokazuje da je vozilo redovno održavano u ovlašćenim servisima i ostvaruje pravo na garanciju. U slučaju gubitka servisne knjižice, izdavanje duplikata se naplaćuje prema važećem cenovniku “Hyundai Srbija d.o.o. Beograd”.
’’Hyundai Srbija d.o.o.’’ za vozila robne marke Hyundai i rezervne delove istih, obezbeđuje potrošačima, u slučaju nesaobraznosti robe ugovoru, sva prava u skladu sa članovima 50 do 53 Zakona o zaštiti potrošača. Saobraznost počinje da važi od dana izdavanja računa za vozilo kupcu i traje 24 meseca, bez ograničenja kilome-traže. Na delove automobila čiji je vek trajanja kraći od 24 meseca, rok odgovornosti za nesaobraznost robe ugovoru je srazmeran roku trajanja pojedinačnog dela.
Ugovorna garancija stupa na snagu datumom izdavanja računa za vozilo kupcu i traje do isteka 60-tog meseca bez obzira na pređenu kilometražu. Ugovorna garancija koju daje ’’Hyundai Srbija d.o.o.’’ ne umanjuje prava kupca po osnovu saobraznosti robe ugovoru.
Vozila za specijalne namene kao što su taksi, rent-a-car, auto škole i sl, imaju garanciju od 36 meseci ili 100.000 pređenih kilometara, a u zavisnosti od toga šta pre od ova dva nastupi. Davalac garancije se obavezuje da će obezbeđivati servis i rezervne delove u skladu sa propisima važećim na teritoriji Srbije u vreme kupovine vozila i da će svaku popravku po osnovu prava na garanciju izvršiti u primerenom roku za datu vrstu nedostatka računajući od datuma predaje vozila na popravak u ovlašćeni servis. Garancija na vozila za specijalne namene stupa na snagu datumom izdavanja računa za vozilo kupcu.
Rok isticanja garancije za ugrađene (zamenjene) delove tehničkog proizvoda u garantnom roku, kao i na izvršene opravke po reklamacijama potrošača u garantnom roku traje zaključno sa danom isteka garantnog roka na tehničkom prizvodu – predmetnom vozilu.
Redovno propisano servisiranje i uredno overavana servisna knjižica su preduslov za ostvarenje garantnih prava. ’’Hyundai Srbija d.o.o.’’ i svi Hyundai ovlašćeni servisi u zemlji i inostranstvu daju garanciju na vozila robne marke Hyundai. “Hyundai Srbija d.o.o.” zadržava pravo da isključi vozilo iz garancije ukoliko su popravke i/ili servisni pregledi obavljani u neovlašćenim servisima, bez obzira na karakter i obim takvih popravki. Detaljnije u odeljku “Koji razlozi mogu da dovedu do poništavanja prava na garanciju”.
Ovom garancijom su obuhvaćeni svi delovi koji su proizvedeni od strane HMC čiji vek trajanja je duži od 24 meseca i za koje se utvrdi da su neispravni zbog grešaka u materijalu, loše izrade i/ili pogrešne ugradnje, a u toku normalne eksploatacije vozila i prema proceni Hyundai ovlašćenog servisa. Ovo se ne odnosi na pneumatike čiju garanciju preuzima proizvođač istih.
Hyundai Srbija d.o.o. daje ograničenu garanciju za vozilo u trajanju označenom pečatom na prvoj strani ove servisne knjižice. Navedeni period uključuje i saobraznost (zakonsku garanciju), a počinje da važi od dana izdavanja računa za vozilo kupcu.
Odnosi se na greške u boji. Pokriva one mane koje su nastale usled grešaka u samom materijalu ili proizvodnji. Garancija iznosi 60 meseci bez ograničenja u broju pređenih kilometara, i to ukoliko se boja oljuštila, potklobučila ili izbledela (matirala). Garantni rok počinje da teče od dana izdavanja računa za vozilo kupcu.
Garancija na pomoćnu, 12V bateriju, iznosi 24 meseca bez obzira na broj pređenih kilometara. Garancija na visokonaponsku bateriju iznosi 5 godina bez ograničenja pređene kilometraže. Garantni rok počinje da teče od dana izdavanja računa za vozilo kupcu. U slučaju kada je baterija zamenjena u garantnom roku, dalju garanciju preuzima proizvođač novougrađene baterije, a u skladu sa svojom politikom garancije.
Garancija za originalni audio sistem iznosi 36 meseci ili 100.000 pređenih kilometara u zavisnosti od toga šta pre nastupi. Garantni rok počinje da teče od dana izdavanja računa za vozilo kupcu.
Garancija iznosi 72 meseca bez obzira na broj pređenih kilometara. Odnosi se na rđanje sa unutrašnje strane materijala ka spoljašnjosti (perforacijom). Garantni rok počinje da teče od dana izdavanja računa za vozilo kupcu. Uslov za ostvarivanje garantnih prava su redovni pregledi prema preporuci proizvođača, a prema potrebi i popravak antikorozione zaštite i/ili laka, overeni u servisnoj knjižici. Ukoliko je vozilo oštećeno u saobraćajnoj nezgodi ili na neki drugi način, popravku je potrebno obaviti u Hyundai ovlašćenom servisu uz upotrebu originalnih rezervnih delova. Nakon toga se vrši pregled antikorozione zaštite i prema potrebi, vozilo zaštićuje ponovo. Ovi radovi se izvode o trošku vlasnika vozila.
Garancija iznosi 12 meseci bez obzira na broj pređenih kilometara. Garantni rok počinje da teče od dana izdavanja računa za vozilo kupcu.
U slučaju kvara (otkaza) vozila koje je u garantnom periodu, takvog da vozilo ne može da dođe na sopstveni pogon do servisa, vlasnik vozila je dužan da pozove najbliži Hyundai ovlašćeni servis, da serviseru omogući pristup i predaju neispravnog vozila, ključeve i potrebnu dokumentaciju (saobraćajnu dozvolu, servisnu knjižicu i dr.). U tom slučaju serviser će obaviti prevoz neispravnog vozila o trošku davaoca garancije. Ovo ne važi za vozila koja imaju mobilnu asistenciju, jer se tada primenjuju pravila iz dodatka o mobilnoj asisteniciji. Ukoliko je priroda kvara (otkaza) takva da se vozilo može nesmetano kretati na sopstveni pogon, tada se vlasnik vozila obraća ili najbližem Hyundai ovlašćenom servisu ili Hyundai ovlašćenom servisu po sopstvenom izboru.
Spisak ovlašćenih servisa je sastavni deo servisne knjižice. “Hyundai Srbija d.o.o. Beograd” zadržava pravo da isti promeni. Obavezno proverite da li je servis i dalje ovlašćen za servisiranje Hyundai vozila. Proveru možete izvršiti putem telefona 011 2252 354 ili na internet stranici www.hyundai.co.rs
Kupovinom Hyundai vozila, obezbedili ste sebi i Vašem vozilu dodatne 2 godine u kojima Vam pružamo sigurnost u vožnji.
Stoga Vam nudimo dodatnu sigurnost.
U koliko dođe do potrebe za popravkom vozila u periodu nakon isteka fabričke garancije, odnosno u šestoj i sedmoj godini, sa Vama ćemo podeliti trošak popravke ili zamene vitalnih delova, u vidu učešća u iznosu od 50% ukupnih troškova popravke.
Hyundai Srbija d.o.o.
Beograd, 01.08.2015.
Garancija – preuzmite | PREUZIMANJE |